نتیجه
أهمیت مراقبه بعد از ماه مبارك رمضان
50من یك وقتی مشرف بودم در فصل حج، شب بود كه رفته بودم برای زیارت، داشتم زیارت میكردم یك مقداری هم فاصله داشتم نمیتوانستم دیگر جلوی ضریح بروم آنقدر جمعیت بود كه از فاصلهی بیست متری، این را هم بدانید رفقا! من هیچ وقت برای زیارت سعی نكردم كه فشار بدهم جمعیت را، خودم را به اذیت بیندازم و حتما جای خاص نماز بخوانم، نه، میروم میبینم اگر بود بود نبود میروم عقبتر، نبود میروم عقبتر، و یكی میبینم تفاوتی ندارد، چه دلیلی دارد انسان باید با مشت و لقد و فشار و اینها بخواهد كه حتما فرض كنید كه در بین منبر و بین قبر و اینها باشد، جا پیدا كرد كرد، نكرد، یكی است، آنها كه از دل انسان خبر دارند، آنها كه ....! گاهی اوقات میشود بنده به زیارت امام

