نتیجه
أهمیت مراقبه بعد از ماه مبارك رمضان
38جواب: تسبیح حضرت زهرا اشكال ندارد گفتنش به قصد ثواب، ولكن موردش برای بعد از نمازهای واجب است.
سؤال: بنده بعضی اوقات چشمم باز میشود و چیزهایی را میبینم و كمی میترسم آیا در این مورد مطلبی هست انجام بدهم یا نه؟
جواب: باید دید كه چه مسائلی است؟ چون فرق میكند. مسائل مشاهدات متفاوت است، آیا مشاهدات، مشاهدات نورانی است یا به چه شكلی هست و از نقطهی نظر كیفیت رنگ و تلون و ....، آنها هم تفاوت میكند البته ممكن است بسیاری از اینها توهمات باشد، توهماتی كه نفس در موقع خواب در عالم مثال با آن توهمات درگیر است منتهی انسان اطلاع ندارد همین كه انسان از خواب بیدار

