أهمیت رعایت مراقبه و عمل براساس مبانی بمنظور خارج كردن نفس از تعلقات
52ـ جواب: خب این مشكل بنده هم هست، بنده چیزهایی را كه خودم هم مینویسم، فراموش میكنم. بالاخره مقتضای سن این است دیگر، آدم همیشه كه یك جور نمیماند. این چیزهایی را كه خدا میدهد یك روزی هم اینها را پس میگیرد، خیلی نگران نباید بود.
ـ سوال: كتاب افق وحی را خواندهام، وقتی كه تمام شد دوباره بلافاصله از اول شروع به خواندن كردم.
ـ جواب: بله، مطالب این كتاب قدری مشكل است مخصوصاً قسمت اول آن سیصد صفحه اوّل، خب قدری مشكل است و چارهای هم نبود، بنده با اینكه سعی كردم كه حتی الإمكان مطالب را آسان كنم ولی در عین حال ظاهراً یك قدری مشكل است. علی كل حال همان مقداری كه انسان میتواند درك كند، همان مقدار برای او كافی است و بیش از آن هم از ما نخواستهاند یعنی بیش از این

