نتیجه
استقامت و ثبات در راه
64این حرف را باید فكر كنیم واقعا من به رفقا میگفتم اگر امثال مرحوم آقا و علامه طباطبایی و بزرگان و اولیای خدا نبودند ما چه میكردیم؟ نه یكی كه همین طوری بخواهد برای خودش در خیابان راه برود و زندگی كند و بعد هم بمیرد خب این حساب، نه! واقعا یك شخصی كه اهتمام دارد درد دارد قصد دارد دنبال میكند دنبال میرود ولی پزشك نیست درد دارد، دارد از دل درد میمیرد ولی هر جا میرود میبیند درش بسته است در مطب بسته است در بیمارستان بسته است همه جا بسته است این چه میكند؟ چه حالی دارد؟ حالا نگاه كنید ببینید نهتنها ما پزشك داریم. ما دوازده امام را داریم ما چهارده معصوم را داریم ما این اولیاء الهی كه به دنبال آنها آمدندداریم، ما این قدر از اینها مطلب داریم كیست كه

