علت ثبوت احكام الهی و مبانی اخلاقی در شرایط مختلف زمانی و مكانی
60همین جوری به نماز میایستیم عبایمان این جوری بود بود هم، خب نماز میخوانیم، دیگر لازم نیست که ....! امّا تا یک دوربین و تلویزیون میگذارند جلویمان و میگویند میخواهد پخش شود یکدفعه خودمان را درست میکنیم، عبا را هی وسط نماز سه دفعه، به جای حمد و سوره خواندن، عبایمان را درست میکنیم یک وقت یک میل این طرف و آن طرف نرود این تیپ و ...! مردم قشنگتر ببینند و قشنگتر چیز کنند، چرا؟ چون این فسقلی این چند گرم دارد ما را به بقیه نشان میدهد. این نماز شد؟ نه! نماز نیست، فیلم است، دوربین است، بیچاره برو دوباره نمازت را بخوان، این دوربین است، این نماز از این سقف هم بالاتر نمیرود. امّا اگر آمدیم همان جوری که ایستادیم داریم نماز میخوانیم و کسی نیست، همان طور جلوی دوربین ایستادیم یک چیزی میشویم و همان حالت

