جایگاه زن در نظام عالم هستی
39یک چیزی سلام حالت خوبه؟ ناهار چی درست کردی؟ شوهرت کی میآید؟ دیر نمیآید؟ خسته نمیشوی؟ خب کوفت! یعنی چی که انسان هی بیاید فرض بکنید صحبت کند و دخالت کند؟ این را که عرض میکنم خدمتتان ما مبتلا هستیم روزی یک کیلو برای بنده نامه میآید از تهران و شهرستان و ایران و خارج از ایران نسبت به مسائلی که هست خب بنده بیخود که مطلبی را نمیگویم، وقتی که ما مطالب را بزرگان را مطرح میکنیم به این امید مطرح میکنیم.
امروز بنده برای شما جلسه گذاشتم، فردا برای تهران جلسه گذاشتم خانمها، پسفردا برای .. سه روز پشت سر هم خب این ها برای کیست؟ به خاطر این است که عمل بشود، عمل بشود خب خود شخص نفع میبرد و خود شخص این را بهرهمند میشود عمل هم نشود خب هیچی.
این یک مسئله و اما این که فرمودید که سیدیهای که به اصطلاح هست خیلی بدتر است و چهبسا تلویزیون ... خب بله سیدی خیلی بدتر است و نباید گذاشت هر سیدی بیاید پس این وظیفه مراقبت پدر و مادر چیست؟
پدر بنده در منزل نامههایی که برای خواهر من میآمد ایشان باز میکرد، دختر خالهاش برای خواهر ما، دخترخاله ما یا دختر عمه ما نامه میداد، دختر خاله ما که آدم بدی نیست، ولی پدر باید بداند در این نامه این اولین مرتبهای است که در اینجا مطرح کردم تا حالا نگفته بودم جایی پدر باید بداند که این تلفنی که الان به پسرش میشود کی دارد این تلفن را میزند و چه مطالبی گفته میشود همین طوری ما شُلُّوها رها کردیم هر طوری شد انشاءاللَه امام زمان نگهش میدارد، نه آقا امام زمان هیچ نگه نمیدارد، امام زمان خودش را نگه میدارد، امام زمان گفته که باید طبق برنامه من عمل کنی اگر عمل بکنی من نگه میدارم اگر عمل نکنی همچین میاندازم که برود یک کراکی بشود که دو ماه دیگرش هم برود بمیرد. هیچ این شوخی نیست این راه و روشی است که از اول بوده و الان هم هست و خواهد بود هرکه به این قانون عمل بکند دستش را میگیرند هرکه عمل نکند به هلاکت میافتد مسئله مسئله شوخی و اینها نیست باید پدر و مادر مراقبت کنند.

